Naključje (Dobrota ni vedno sirota)



 Tema: Dobrota ni vedno sirota


 Mojca je bila zelo pametna deklica. V šoli je imela odlične ocene, poleg tega je imela ljubečo družino in veliko prijateljic. A kljub temu, da je imela v življenju vse, kar je potrebovala, vseeno ni bila srečna. Že od nekdaj si je želela iti na koncert Jana Plestenjaka,  vstopnic pa nikakor ni uspela dobiti.  

 

Tako je nekega dne vsa nejevoljna hodila domov ter razmišljala, kako krivičen je svet. Ko je šla mimo trgovine, pa je za sabo zaslišala hripav glas. Obrnila se je in zagledala staro gospo s polnimi rokami vrečk. Ta je prosila za pomoč. Mojca je bila slabe volje in gospa je ime vonj po plesnivem siru. Hitro se je poskusila spomniti razloga, zakaj se ji mudi domov. Vendar se izgovora ni spomnila pravočasno, saj ji je gospa vrečke že predala v njene roke. Začeli sta hoditi proti domu in gospa ji je kazala pot. Prišli sta do bloka in se povzpelie po stopnicah vse do desetega nadstropja. Vztopili sta v stanovanje, saj je gospa želela imeti vrečke v kuhinji. A ko sta prišli v kuhinjo, Mojca ni mogla verjeti svojim očem. Zagledala je največjo zbirko Janovih CD-jev, ki jo je kadarkoli videla. Hitro je vprašala gospo, če ima vstopnice za njegov koncert in gospa ji je povedala, da je Jan Plestenjak dober prijatelj moževe mrzle sestrične in da tako prijazni deklici z veseljem priskrbi vstopnico. Mojca ji je hitro dala svojo telefonsko številko in veselo odšla domov. Končno je v življenju imela vse, kar si je želela. 

 

Gospa je Mojco naslednji dan poklicala in ji povedala, da ima zanjo vztopnico. Mojca je bila zelo vesela ter je sklenila, da bo večkrat pomagala nemočnim okoli sebe. 

SS






 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

``Laž ima krake noge´´ (Resnica in laž)

Zgodba o oranžnem ležalniku (Dobrota ni vedno sirota)

Denar ni merilo sreče (Denar in družba)